مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 06:452016-08-22سياسي

اظهارات علی فلاحیان درباره موضع آیت الله منتظری


علی فلاحیان با اشاره به انتشار فایل صوتی مرحوم آیت الله منتظری در رابطه با مسائل دهه 60 گفت: «بنده هم تعجب کردم چون مبنای فقهی حضرت امام و آقای منتظری در این مورد تفاوتی نداشت».

- وزیر اسبق اطلاعات با تأکید بر اینکه منافقین محارب و اهل بغی هستند، گفت: نظر حضرت امام و همه علما این است که اهل بغی یعنی کسانی که علیه حکومت اسلامی شورش و اقدام مسلحانه می کنند و حکمشان اعدام است و شکی در آن وجود ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، علی فلاحیان با اشاره به انتشار فایل صوتی مرحوم آیت الله منتظری در رابطه با مسائل دهه 60 گفت: بنده هم تعجب کردم چون مبنای فقهی حضرت امام و آقای منتظری در این مورد تفاوتی نداشت .

فلاحیان افزود: یعنی به عنوان فتوای اولیه، آنها حکم محاربین و اهل بغی را اعدام می دانند ازاین رو تعجب است که چنین حرفی زدند منتها یک بحثی به عنوان ثانوی وجود دارد که مثلا اگر ما الان احکام را اجرا کنیم تعبیر آقای منتظری این است که تاریخ قضاوت بدی درباره ما می کند .

نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این حرفی بود که اطرافیان، به آقای منتظری القا کردند، گفت: اطرافیان آقای منتظری را وادار کردند که بگوید مصلحت نیست، در فقه ما اگر اجرای یک حکمی مصلحت نباشد البته نه هر مصلحتی بلکه مصلحت ملزمه داشته و الزام آور باشد، فقیه می تواند برخلاف فتوایش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات علی فلاحیان درباره موضع آیت الله منتظری

اظهارات علی فلاحیان درباره موضع آیت الله منتظری