مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 10:252016-08-22ورزشي

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه: در شرایط خاص باید مدارا کرد


بدون تمرین و آماده سازی با ملی پوشان راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا شدیم.

- سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه: در شرایط خاص باید مدارا کرد " مصطفی کارخانه گفت: بدون تمرین و آماده سازی با ملی پوشان راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا شدیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" افزود: با توجه به ا ین که 6 نفر از مهره های اصلی تیم در مسابقات المپیک حضور داشتند به طور عملی هیچ گونه تمرینی با آن ها نداشتیم و میان بازیکنان هماهنگی لازم وجود ندارد.

وی گفت: با وجود این که والیبالیست های ملی پوش ایران فرصت ریکاوری و استراحت پس از المپیک را نداشتند ام آن ها هم مانند باشگاه و کادر فنی مجبورند در این شرایط خاص مدارا کنند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: خروجی این مسابقات منتهی به حضور در جام باشگاه های جهان می شود طوری که قهرمان جواز حضور در این پیکارها را به دست می آورد، با این هدف به میانمار می رویم و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تیم ما لیاقت رسیدن به این قهرمانی را دارد و برای نیل به آن زحمات زیادی کشیده است.

کارخانه گفت: از آن جا که رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا از دوم شهریور آغاز می شود در میانمار هم فرصت کافی برای تمرین نداریم و بلافاصله برای مسابقه دادن آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه: در شرایط خاص باید مدارا کرد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه: در شرایط خاص باید مدارا کرد