مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 20:352016-08-22ورزشي

شوخی و جدی مدیر آپارات با مدیر تلگرام


عصر ایران - محمد جواد شکوری، مدیر سایت آپارات، رنجنامه ای از فشارهای وارده بر تیم آپارات را به رشته تحریر درآورده و یا عنوان "چند کلمه شوخی و جدی با مدیر تلگرام " در وبلاگش منتشر کرده است که می خوانید:پاول سلام، تلگرامت چطوره؟خواستم یکم باهات درد دل کنم.

خوش به حالت پاول که اینجا نیستی تا روی محتوی انقدر بهت سخت بگیرن و اعتبار سرویست رو زیر سوال ببرن.

خوش به حالت پاول ، تلگرامت هر جور که مردم دوست دارن کار می کنه و صدای کسی بهت نمیرسه !!پاول، جدی جدی خوش بحالت، هیچ وقت نگران این نیستی که برخی سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی ازت شکایت کنن و ماهی چند بار اینور و اون ور بری و پاسخ کارهای کرده و نکرده ات رو بدی.

پاول باورت نمیشه صدا و سیما کشور من صبح تا شب داره توی برنامه هاش تبلیغت رو می کنه ولی به سرویس های فارسی که می رسه صد جور قیقاج می رن که اسممون رو نبرن، وقتی اپلیکیشن برای دانلود دارن می گن " گوگل پلی و نمونه های داخلی" ، وقتی کانال رو آپارات دارن و از دهن مجری می پره، براش توبیخ کتبی می فرستن، اصلا می دونی توبیخ چیه؟! به هنرمندان اخطار می کنن که اگر با اینها کار کنید ممنوع التصویر میشید، از کار بیکار میشید !! مگه ما چیکار داریم میکنیم ؟!پاول، نوش جونت، فقط به توسعه سرویست فکر می کنی، ایده پردازی می کنی، کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی و جدی مدیر آپارات با مدیر تلگرام

شوخی و جدی مدیر آپارات با مدیر تلگرام