مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 09:102016-08-24ورزشي

برنامه های ویژه توسعه در بخش بانوان در دست اجراست


رییس هیئت اسکواش شیراز از اعزام تیم بانوان استان فارس به رقابت های بین المللی مالزی برای تربیت استعدادهای برتر خبر داد.

- علی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" گفت: مسابقات بین المللی اسکواش مالزی از جمله معتبرترین رقابت هایی است که هر ساله در رده های سنی پایه (11، 13،15، 17 سال) برگزار می شود و ایران هم چند بار در این تورنمنت بین المللی در سال های گذشته شرکت کرده است.

وی افزود: با توجه به سیاست فدراسیون، هیئت با رویکرد جوانگرایی حرکت می کند و با سرمایه گذاری در این بخش به دنبال کسب نتایج مورد نظر در آینده نزدیک هستیم.

در چارچوب این رویکرد و با توجه به اهمیت ویژه ای که به بخش بانوان در این رشته قائلیم اقدام به در اختیار گرفتن یک مربی خارجی از پاکستان کردیم تا او به شکل اختصاصی در بخش بانوان این رشته فعالیت کند.

استان فارس نخستین استانی است که در بخش بانوان بطور اختصاصی موفق به در اختیار گرفتن مربی خارجی صاحب نام شده است و با جدیت برنامه های توسعه در این بخش را پیگیری می کند.

طباطبایی ادامه داد: در چارچوب تحقق اهداف مورد نظر و توسعه اسکواش در رده های سنی پایه رایزنی هایی با خانواده بازیکنان دختری که زیر نظر مقدس اشرف تمرین می کنند داشتیم و خانواده ها با قبول هزینه اعزام فرزندانشان به این مسابقات موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه توسعه در بخش بانوان در دست اجراست

برنامه های ویژه توسعه در بخش بانوان در دست اجراست