مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:552016-08-24پزشكي

دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره تغذیه ایران برگزار می شود


دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی تغذیه گفت: این کنگره هر دو سال یک بار به همت یکی از دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود که امسال دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجری آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، دکتر گیتی ستوده در نشست خبری دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره تغذیه ایران هدف از برگزاری این کنگره را معرفی آخرین دستاوردهای پزشکی و تبادل نظر میان استادان دانشگاه های داخلی و خارجی دانست و افزود: محورهای کنگره شامل امنیت تغذیه ای، تغذیه سلولی - مولکولی، مراقبت تغذیه ای در بیمارستان، تغذیه و بیماری، نقش علوم غذایی و تکنولوژی و تغذیه برای گروه های ویژه است.

وی گفت: کمیته برگزار کننده برای کنگره امسال عنوان "به سوی آینده روشن تر تغذیه از علم تا عمل" را انتخاب کرده است و دانشکده های علوم تغذیه ای همراه با انجمن تغذیه ایران برگزار کنندگان این کنگره هستند.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی تغذیه افزود: کنگره امسال شامل 9 سخنرانی کلیدی جامع، 9 کارگاه آموزشی و 66 سخنرانی در سمپوزیوم هاست.

ستوده گفت: 24 مهمان خارجی از آمریکا، اروپا و کشورهای آسیای شرقی داریم، سمپوزیوم ها هم شامل مسائلی مانند چاقی، تغذیه و باروری، نقش ویتامین D در سلامت و عوامل فرهنگی موثر بر انتخاب غذا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره تغذیه ایران برگزار می شود

دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره تغذیه ایران برگزار می شود