مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 14:402016-08-24پزشكي

نان استاندارد نیست


عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه تهران با اشاره به اینکه متاسفانه نان در کشورمان استاندارد لازم را ندارد نسبت به رشد قارچ گونه فست فودها گلایه کرد و گفت: متاسفانه قرص سولفات آهن شکم دختران دانش آموز را خراب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، کوروش جعفریان در نشست خبری دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره تغذیه ایران که 14 تا 17 شهریور در ایران برگزار می شود با انتقاد از عدم وجود یک رصدخانه تغذیه ای در کشور اظهار داشت: هم اکنون هیچ سازمانی نمی تواند به طور قاطع تایید کند که غذاهایی که مصرف می کنیم سالم است کما اینکه سازمان غذا و دارو در این باره فعالیت می کند ولی با این وجود خیلی از غذاها استاندارد لازم را ندارد مانند هوای تهران که محیط زیست نمی تواند تایید کند این هوا سالم است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خدمات تغذیه ای نیز فاقد استاندارد هستند، گفت: سند ملی تغذیه نیز صرفا در حد یک کاغذ باقی مانده است ولی باید این مسئله را درنظر داشت که فقط 20 درصد بهبودی تغذیه بر عهده وزارت بهداشت است و 80 درصد آن مربوط به سازمان های دیگر است.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه تهران با اشاره به مشکل عدم نظارت صحیح بر محصولات تغذیه ای عنوان کرد: در آمریکا 16 نهاد در مباحث تغذیه ای نظارت می کنند حال چطور در ایران فقط یک سازمان می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان استاندارد نیست

نان استاندارد نیست