مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 14:062016-08-27سياسي

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک خبر داد هویت بخشی کهریزک با احیای آثار تاریخی شهر


پیگیری مرمت و احیای اماکن تاریخی شهر در بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از شهر کهریزک، از سوی اعضای شورای اسلامی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از شهر کهریزک، پیگیری مرمت و احیای اماکن تاریخی شهر از سوی اعضای شورای اسلامی مطرح شد.

حسن محمدی فرد، رییس شورای اسلامی شهر کهریزک با اعلام این خبر اظهار داشت: شهر کهریزک یکی از شهرهای باستانی شهرستان ری محسوب می شود که وجود چندین اثر تاریخی در گوشه و کنار این شهر بر این ادعا صحه می گذارد اما متاسفانه در سال های گذشته به دلیل نبودن متولی مناسب برای ساماندهی اماکن تاریخی، همه این آثار در معرض آسیب و تخریب قرار گرفته اند.

وی گفت: از این رو با هدف حفظ پیشینه تاریخی شهر کهریزک، ساماندهی، مرمت و احیای اماکن تاریخی عمارت فخرالدوله و عمارت امینی و تپه های باستانی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار اعضای شورا تعریف شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک عنوان کرد: هفته گذشته محسن علیجانی، نماینده مجلس شورای اسلامی بازدیدی نیم روزی از بخش های مختلف شهر کهریزک داشتند که باتوجه به یادداشت ها و مصاحبه های دکتر علیجانی نسبت به ضرورت حفظ و احیای اماکن تاریخی شهر تهران، بازدید از اماکن تاریخی این شهر در دستور کار قرار گرفت تا وی به عنوان نماینده حقوقی اهالی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک خبر داد هویت بخشی کهریزک با احیای آثار تاریخی شهر

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک خبر داد هویت بخشی کهریزک با احیای آثار تاریخی شهر