مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 11:552016-08-28اقتصادي

نمایشگاه فرش ماشینی 13 شهریور گشایش می یابد


هشتمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور 132 شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین و تایوان 13 شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در طی 4 روز برپایی این نمایشگاه، انواع فرش های ماشینی، صنایع و تجهیزات وابسته، واحدهای تولیدکنندگان نخ، انواع پارکت، واحدهای طراحی فرش، دستگاه های خط تولید، انواع کف پوش، موکت، قطعات و ماشین آلات مربوطه و مواد اولیه در معرض دید متخصصان و مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

ارائه جدیدترین فرش های ماشینی، افزایش راندمان تولید، توسعه صنعت فرش ماشینی و یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنایی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی، موکت و کف پوش، افزایش و بالارفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی و فنی بازدیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

در طول برگزاری نمایشگاه، قرار است کارگاه آموزشی و جشنواره طراحی فرش ماشینی، بازیافت فرش، موکت، کفپوش، نخ فرش و مواد اولیه برگزار شود.

رونمایی از تابلو فرش ماشینی جهان و معرفی فرش آنتی باکتریال 100 درصد اکریلیک از دیگر برنامه های مسئولان برگزاری این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرش ماشینی 13 شهریور گشایش می یابد

نمایشگاه فرش ماشینی 13 شهریور گشایش می یابد