مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 17:552016-08-28اجتماعي

ساماندهی 15 هزار معلم در استان در آستانه بازگشایی مدارس


15 هزار معلم درکهگیلویه و بویراحمدی تا نیمه دوم شهریور ماه ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست شورای آموزش وپرورش گفت: معلمان در دوره های ابتدایی ،متوسطه اول ودوم برای تدریس در2هزار و850آموزشگاه تا نیمه دوم شهریور ساماندهی می شود.

هادی زارع پور افزود:جمعیت دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد امسال حدود150هزار نفر است و کار نام نویسی این تعداد دانش آموز در سامانه اینترنتی سناد آغاز شده است.

وی گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان تا نیمه دوم شهریور امسال 15 فضای آموزشی را تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از جمله فضاهای آموزشی که تا نیمه دوم شهریور تحویل داده می شود می توان به مدرسه 12 کلاسه در شهر مادوان اشاره کرد که با بهره برداری از این مدرسه بخشی از کمبودهای موجود در این شهر رفع خواهد شد.

هادی زارع پور با اشاره به بهره برداری از دبستان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: در هفته گذشته بنیاد وفاق سبز علوی نخستین طرح خیریه خود در سطح کشور را در منطقه شرف آباد یاسوج به بهره برداری رساند.

وی با اشاره به مشارکت خیران برای ساخت فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد دکتر مصلی نژاد یک مجتمع آموزشی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 15 هزار معلم در استان در آستانه بازگشایی مدارس

ساماندهی 15 هزار معلم در استان در آستانه بازگشایی مدارس