مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:562016-08-28اقتصادي

در ششمین روز از هفته دولت 7 پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن بهره برداری شد+ تصاویر


هفت پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن در ششمین روز از هفته دولت بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز چهار پروژه شهری را مورد بهره برداری قرار دادیم که یکی از آنها، تنها سینمای پنج بعدی شرق استان تهران است و با یک میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه در پارک پرچم رودهن افتتاح شد.

وی ادامه داد: فاز اول ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری رودهن در سه طبقه که درمجموع هفت طبقه دارد و بزرگ ترین مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان تهران محسوب می شود، با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهدی کچویی به راه اندازی خط اتوبوس رانی رودهن به تهران و برعکس و نوسازی خطوط تاکسی رانی اشاره و تصریح کرد: حدود 60 دستگاه تاکسی جدید تحویل سازمان حمل ونقل همگانی شهرداری رودهن شد و تقریباً تمام تاکسی ها نوسازی شدند.

وی افزود: خط اتوبوس رانی از ایستگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن کار خود را با پنج دستگاه اتوبوس آغاز خواهد کرد و درصدد این هستیم تا با تحویل اتوبوس های بیشتر، ایستگاه های اتوبوس رانی داخل شهر را فعال سازیم.

شهردار رودهن بیان داشت: افتتاح موزه مردم شناسی و فرهنگ سرای شهرداری را داشتیم که با استقبال خوب مردم روبه رو شده است؛ این موزه قدمت 90 ساله دارد که پس از بازسازی ساختمان قدیمی به یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ششمین روز از هفته دولت 7 پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن بهره برداری شد+ تصاویر

در ششمین روز از هفته دولت 7 پروژه عمرانی و فرهنگی در رودهن بهره برداری شد+ تصاویر