مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 11:262016-08-30سياسي

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات: از پراکنده کاری در عتبات جلوگیری کردیم


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه از مسئولین دستگاه ها خواسته ایم تسهیل کننده فعالیت های ستاد بازسازی باشند گفت: معتقدیم فعالیت در این مسیر به اقدامات همه دستگاه ها برکت داده و خدمت به اهل بیت افتخار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، جلسه هم اندیشی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف صبح امروز سه شنبه با حضور نمایندگان آنها برگزار شد.

حسن پلارک مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در این نشست با بیان اینکه ستاد بازسازی مدعی استقلال در امورات خود نیست گفت: این ستاد نماینده همه اقشار مختلف مردم است و در همین راستا مجموعه ای از هیات های امنا در استان های مختلف تشکیل شده و به دنبال جذب کمک های مردمی هستیم.

وی افزود: در مسیر اقدامات و فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات می کوشیم تا از پراکنده کاری جلوگیری کرده و از طرف دیگر برای کمک به مدیران عتاب مقدسه در عراق باید به شخصه در این کشور حضور پیدا می کردیم چرا که برخی هنرها اختصاصا به ایران اسلامی متعلق است.

پلارک خاطرنشان کرد: بعد از سقوط صدام کشور عراق به عنوان یک کشور اسلامی به پیشرفت های خوبی نائل شده و البته اقدامات ما در آنجا به خوبی برنامه ریزی و اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات: از پراکنده کاری در عتبات جلوگیری کردیم

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات: از پراکنده کاری در عتبات جلوگیری کردیم