مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 13:052016-08-30سياسي

قاچاق کالا و گردش مالی آزاد از مهمترین مشکلات اقتصادی جامعه


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رها کردن مرزها، گمرکات، قاچاق کالا و ارز و گردش مالی آزاد از مهمترین مشکلات اقتصادی جامعه است که باید برنامه جدی برای جلوگیری از آنها داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در هفدهمین اجلاسیه اساتید بسیجی کشور با عنوان "همایش اقتصاد مقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران" گفت: یکی از مهمترین مسائل در پیشرفت اقتصاد، انضباط اقتصادی است.

سردار محمد رضا نقدی افزود: مجازات در مشکلات اقتصادی نباید برای محرومان و ندارها باشد بلکه سختگیری، برخورد قاطع و حد باید برای کارگزارانی اجرا شود که در جامعه مشکل اقتصادی بوجود می آورند و این موضوع باید در همین جامعه بواسطه سند محکم نامه امیرالمومنین به مالک اشتر اجرا شود.

او در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی نوشته شده است و نیاز به کتاب و مقاله نیست بلکه اساتید و پژوهشگران باید در مسائل کاربردی اقدام مفید انجام دهند.

سردار نقدی ادامه داد: اساتید اقتصادی ما باید درصدد حذف دلار از معاملات ارزی باشند و در این راستا یک سری کارهای علمی و فرهنگی باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا و گردش مالی آزاد از مهمترین مشکلات اقتصادی جامعه

قاچاق کالا و گردش مالی آزاد از مهمترین مشکلات اقتصادی جامعه