مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 13:162016-08-30فرهنگي

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار می شود


نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان با حضور حمیدرضا بازرگانی مدرس عکاسی برگزار می شود.

این نشست تخصصی با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ساعت 19 امروز برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی نشست تخصصی عکاسی با جستاری در آثار الیوت ارویت با حضور حمیدرضا بازرگانی عکاس مستند اجتماعی و مدرس دانشگاه آموزش داده می شود.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به استقبال به عمل آمده از برگزاری برنامه های جانبی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان و با توجه به تمدید نمایشگاه کتاب، تصمیم بر این شد که برنامه های جانبی تداوم داشته باشد.

ابراهیم قاسمی با بیان اینکه پیش از این در هفت روز برگزاری نمایشگاه کتاب نشست های مختلف کتاب در قالب جشن امضای کتاب، نشست تخصصی کتابخوان ماه، نشست تخصصی شعر با حضور شعرای مطرح کشوری و استانی برگزار شد، اضافه کرد: همچنین به صورت روزانه نیز روز فرهنگی هر یک از شهرستان ها طی روزهای برگزاری نمایشگاه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار می شود

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار می شود