مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 13:402016-08-30حوادث

سارق اینترنتی دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سارق اینترنتی با بیش از 39 میلیون ریال برداشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، برزو همتی در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان ملارد از دستگیری سارق اینترنتی با بیش از 39 میلیون ریال برداشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران پلیس فتا شهرستان ملارد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و استعلام های به عمل آمده بانکی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند، بیان کرد: متهم دستگیر شده که متصدی یکی از صنوف در شهرستان ملارد بود با ارائه خدمات اینترنتی رایگان به شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف و اعلام داشت که مبلغ 39 میلیون و 500 هزار ریال از حساب شاکی خرید اینترنتی کرده که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان با هشدار به شهروندان، توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره ای رمز کارت خود را تغییر دهند و در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق اینترنتی دستگیر شد

سارق اینترنتی دستگیر شد