مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 09:002016-08-31بين الملل

جانباز 70 درصد، دهمین محکوم به اعدام را نجات داد


این جانباز برای نجات جوان اعدامی شهر به شهر سفر کرده بود تا با یافتن «اولیای دم» آنها را راضی کند تا از اعدام محکوم جوان بگذرند - جوان محکوم به مرگ که طی 13 سال زندان، دو بار برای اجرای مراسم اعدام پای چوبه دار رفته اما هر بار به سلولش بازگردانده شده بود، در سومین رویارویی با مرگ و در حالی که چند قدم با چوبه دار فاصله داشت، با کمک یک جانباز نیکوکار دفاع مقدس و پرداخت خونبها به اولیای دم از کابوس اعدام نجات یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ایران، این جانباز برای نجات جوان اعدامی شهر به شهر سفر کرده بود تا با یافتن اولیای دم آنها را راضی کند تا از اعدام محکوم جوان بگذرند و این دهمین جوان محکوم به مرگ است که با تلاش وی از چوبه دار نجات یافته است.

اما اسماعیل پسر جوانی که پس از گذراندن سیزده سال زندان اکنون به زندگی بازگشته، روزهای پرهراس و دلهره آوری را در سلولش پشت سر گذاشته است.

محکوم نجات یافته از قصاص در شرح ماجرای زندگی اش به خبرنگار ما گفت: در 6 سالگی پدرم را از دست دادم و مادرم که معلول است، سرپرستی من و خواهر کوچکترم را بر عهده گرفت.

اما روزگارمان به سختی می گذشت.

بزرگتر که شدم در شالیزارها کارگری می کردم تا عصای دست مادر ناتوانم باشم، اما درآمد ناچیزی داشتم و همیشه با دست های خالی شرمنده مادر و خواهرم بودم تا اینکه به پیشنهاد یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد، دهمین محکوم به اعدام را نجات داد

جانباز 70 درصد، دهمین محکوم به اعدام را نجات داد