مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 10:262016-08-31دانش

تدوین برنامه جامع علمی شبکه شاعا/ انجام مطالعات استقرار HSE در 60 دانشگاه


معاون پژوهشی وزارت علوم از تدوین برنامه جامع علمی شبکه شاعا خبر داد و گفت: 60 دانشگاه انجام مطالعات در نظام استقرار HSE را انجام دادند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید احمدی، معاون پژوهشی وزارت علوم در سمینار استقرار نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در آزمایشگاه های دانشگاه، مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری که در پژوهشگاه شیمی در حال برگزاری است، گفت: مرجعیت علمی در دنیا و تحقق نظام علمی ارکانی را دارد که نیازمند یک برنامه جامع و همه جانبه است که این ارکان نظام علمی، نیروی انسانی کارآمد و توانمند (محقق، کارشناس، دانشجو و مخاطبان دریافت کارهای پژوهشی و آثار علمی) را شامل می شود.

همچنین در این راستا زیرساخت هایی مورد نیاز است که شامل مراکز پژوهشی مجهز، مراکز دانشگاهی، شبکه های علمی (ابزار محاسباتی و ارتباطی)، ساختار و سازوکار در حوزه قوانین، روابط و مقررات و همچنین آموزش، نظام ارتباطی و شبکه های ارتباطی مثل شبکه های آزمایشگاه ها است.

وی ادامه داد: این ارکان اقتضا می کنند که ما یک نگرش نو به ساختار گذشته داشته باشیم خوشبختانه گام هایی در این زمینه برداشته شده و طی این دو سال با تمام تلاش به دنبال این بودیم که هم آموزش لازم را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع علمی شبکه شاعا/ انجام مطالعات استقرار HSE در 60 دانشگاه

تدوین برنامه جامع علمی شبکه شاعا/ انجام مطالعات استقرار HSE در 60 دانشگاه