مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 10:412016-08-31دانش

لزوم توجه جدی به نظام استقرار HSE در همه دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری


محمد فرهادی، وزیر علوم در پیامی به سمینار استقرار نظام HSE در آزمایشگاه ها اعلام کرد که بایدتوجه جدی به نظام استقرار HSE در همه دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناور شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سمینار استقرار نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در آزمایشگاه دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری، در پژوهشگاه شیمی آغاز شد.

به همین مناسبت محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیامی برای این سمینار فرستاد که در متن این پیام آمده است: از آنجا که در جهان امروز پیشرفت و توسعه کشورها بر پایه علم و دانش استوار است رسیدن به این جایگاه رفیع نیاز به نیرویی کارآمد دارد.

خداوند را شا کرم که ایران غنی از نیروی انسانی کارآمد است که در توسعه علمی نقشی ممتاز را در دنیا ایفا می کنند به طوری که متخصصان ایرانی در همه مباحث علمی از جمله هسته ای، پزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی و همچنین سلول های بنیادین افتخارات بزرگی را نصیب جامعه علمی کشور و جهان کردند.

بخشی از این نیروی کارآمد اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارشناسان فنی آزمایشگاه ها هستند که با وجود انواع خطرات محیطی و آلودگی ها همواره پشتیبان نظام علمی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به نظام استقرار HSE در همه دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری

لزوم توجه جدی به نظام استقرار HSE در همه دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری