مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 18:102016-08-31سياسي

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام


نخستین جایزه جهانی گوهرشاد امروز در مراسمی در محل تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد، به هشت بانوی نیکوکار و فرهیخته جهان اسلام اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: زنان نقش بی بدیلی در امور خیریه و فعالیتهای خیراندیشانه دارند و همواره بانیان کارهای نیکوکارانه بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، افزود: دوران دفاع مقدس نمونه بارز ایفای نقش بی بدیل زنان در فعالیتهای خیراندیشانه بوده است.

وی ادامه داد: همسر شیخ زکزکی رهبر مظلوم شیعیان نیجریه نمونه بانوان فداکاری است که چند فرزند خود را تقدیم اسلام کرده و همواره مدافع ارزشهای دینی بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی وقف و کارهای نیکوکارانه را باعث تطهیر و تثبیت اعمال و رفتار ذکر و بیان کرد: انسانهای نیکوکار دارای این دو عنصر هستند که رمز جاودانی و باقی نام آنها در این دنیا و حرکت اقتصادی بزرگ در راستای رسیدگی به مستمندان و گسترش معارف دینی است.

وی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) به عنوان نخستین واقف مرد و حضرت زهرا(س) به عنوان نخستین واقف زن در جهان اسلام یاد و بیان کرد: هم زن و هم مرد می توانند در تعالی و تکامل اخلاقی و معنوی، درجات ارزشمندی را برای خود کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام

اعطای جایزه گوهرشاد به هشت بانوی نیکوکار جهان اسلام