مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 23:062016-09-01اقتصادي

گزارش فارس از مشکلات فرا روی لوازم التحریر ایرانی بتمن ارزان تر از ننه قمر!


از آنجا که قیمت و طراحی لوازم التحریر ایرانی اسلامی نمی تواند با نمونه های منقوش به تصاویر کارتون های غربی رقابت کند، هنوز در این عرصه کودکان تمایل بیشتری به تصویر شخصیت های خارجی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، شهریور که از راه برسد، ذوق خرید لوازم‎التحریر برای آغاز سال تحصیلی جدید وجود دانش آموزان را برمی دارد.

البته در چند سال اخیر فروش لوازم التحریر بدون حاشیه نبوده است؛ در ابتدا واحدهای صنفی به برگزاری نمایشگاه های پاییزه اعتراض داشتند و پس از آن نیز نمایشگاه های کوچکی که در پارک ها برپا می شد، اعتراض این صنف را برمی انگیخت؛ چراکه معتقد بودند تنها ماه از سال که این واحدهای صنفی فعالیت می کنند، شهریور و مهر است و با برگزاری نمایشگاه های مختلف کار و کاسبی آنان کساد می شود در حالی که مالیات و عوارض را باید آنها پرداخت کنند.

از سوی دیگر استدلال مسؤولان برای اعطای مجوز به این نمایشگاه ها فروش لوازم التحریر اسلامی ـ ایرانی بوده است.

بنا بر اعلام رییس اتحادیه لوازم التحریر اعضای این صنف به فروش این اقلام روی خواهند آورد و به همین دلیل مجوزی برای برپایی این نمایشگاه ها صادر نخواهد شد.

اما مشکل اصلی در این حوزه استقبال مردم به ویژه کودکان از لوازم التحریری است که به عنوان اسلامی ـ ایرانی از آن یاد می شود، چراکه کودکان رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از مشکلات فرا روی لوازم التحریر ایرانی بتمن ارزان تر از ننه قمر!

گزارش فارس از مشکلات فرا روی لوازم التحریر ایرانی بتمن ارزان تر از ننه قمر!