مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1395 ساعت 11:162016-09-02سياسي

امام جمعه رودهن: مسجد سنگر مبارزه با دشمنان اسلام است


انقلاب اسلامی ایران برخاسته از مساجد است و مساجد از پایگاه های استمرار انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح پیش از ظهر امروز در نشستی با شماری از دست اندرکاران مساجد رودهن اظهار داشت: مسجد نماد عبادت و بندگی خداوند متعال است.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه مسجد جایگاه عرضه آموزش های معنوی، دینی و مذهبی و محل اطلاع رسانی و توجیه امت اسلامی است، گفت: مسجد سنگر مبارزه با دشمنان اسلام و سنگر مبارزه مسلمین با ظالمان، استکبارگران و استعمارگران جهان است.

امام جمعه رودهن با تأکید بر اینکه از روزی که مسجد بین مسلمین و در جامعه اسلامی بنا شده، این چند محور تا امروز در تمام مساجد رعایت شده است، تصریح کرد: دشمنان اسلام هم به این کارکردها توجه دارند.

مدیح با اشاره به اینکه امام راحل هم سفارش به این کارکردها داشتند و فرمودند که مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از مساجد سراسر کشور به ویژه مساجدی که پایگاه انقلاب اسلامی بودند، است.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه مساجد از پایگاه های مهم در استمرار انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مساجد جایگاه مهمی در حفظ کیان اسلام و عزت و پایداری مسلمانان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: مسجد سنگر مبارزه با دشمنان اسلام است

امام جمعه رودهن: مسجد سنگر مبارزه با دشمنان اسلام است