مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1395 ساعت 15:262016-09-02سياسي

امام جمعه اردبیل: رژیم سعودی بی لیاقتی خودش را در مدیریت حج ثابت کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه آل سعود در مدیریت حج بی لیاقتی خودش را ثابت کرده است گفت: امت اسلامی باید در مدیریت حج چاره اندیشی کنند چرا که آل سعود لیاقت مدیریت حج و خانه خدا را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل از نقش پدافند هوایی کشور تجلیل کرد و آنها را بزرگ مرزداران و مرزبانان کشور و چشم بینای ملت و از اسباب اصلی امنیت کشور دانست.

وی اقتدار فوق العاده این نیرو را سبب یأس دشمن و خنثی شدن برنامه های آنها دانست و اظهار کرد: این اقتدار غرورآفرین نتیجه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: یکی از شاهکارهای این نیرو، ردگیری پهپاد جاسوسی اسراییل برخاسته از لنکران در سال های گذشته بود که با ردگیری و روشن کردن مقصد آن، این پهپاد را در فراز اصفهان سرنگون کردند.

ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) باید الگوی جهانی معرفی شود خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) که به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است، گفت: این ازدواج از جهات عدیده الگوی جهانی برای جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: رژیم سعودی بی لیاقتی خودش را در مدیریت حج ثابت کرده است

امام جمعه اردبیل: رژیم سعودی بی لیاقتی خودش را در مدیریت حج ثابت کرده است