مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1395 ساعت 10:012016-09-03سياسي

آیت الله استادی تاکید کرد لزوم کاهش تعداد طلاب در کلاس های درس حوزه


دبیر شورای عالی حوزه علمیه با تاکید بر ضرورت کاهش تعداد طلاب در کلاس های درس حوزه گفت: درس های عمومی هزار نفره مراجع تقلید برای شکوه اسلام لازم داریم اما کلاس درس از 30 نفر بالاتر رود مشکل ایجاد می شود و باید این مشکل برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله رضا استادی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، گفت: طلاب و فضلا در کنار تحصیل و پیشرفت علمی باید متوجه ویژگی های فقهای پیشین ما باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه طلاب و فضلای حوزه به نماز اول وقت تصریح کرد: در کنار مطالب علمی این مسائل باید مورد توجه باشد تا بتوان در جامعه اثرگذار بود.

این استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم انس با قرآن گفت: در روایات بر انس با قرآن و قرائت روزی 100 آیه از این کتاب الهی تاکید شده است و برخی از علمای اخلاق گفته اند اینکه بیان شده که قرائت بی تدبر فایده ندارد به کنار، شما انس با قرآن داشته باشید.

وی با بیان اینکه بزرگان دینی مقید به نماز اول وقت و انس با قرآن بوده اند، تصریح کرد: ارتباط با اهل بیت(ع) از دیگر مسائلی است که توسط فقها مورد تاکید قرار گرفته است.

آیت الله استادی خاطرنشان کرد: ارتباط با اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) باید روز به روز بیشتر شده و مورد توجه طلاب و فضلا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله استادی تاکید کرد لزوم کاهش تعداد طلاب در کلاس های درس حوزه

آیت الله استادی تاکید کرد لزوم کاهش تعداد طلاب در کلاس های درس حوزه