مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1395 ساعت 12:512016-09-03دانش

اجلاس نهایی ارائه نظریه های جدید در حوزه معماری مساجد برگزار می شود


اجلاسیه نهایی طرح نامه «خانه کعبه، سلول بنیادی در طراحی نیایشگاه های مطلوب» روز دوشنبه 15 شهریورماه از ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

- اجلاسیه نهایی طرح نامه خانه کعبه، سلول بنیادی در طراحی نیایشگاه های مطلوب روز دوشنبه 15 شهریورماه از ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجلاسیه نهایی طرح نامه جناب آقای مهندس نقره کار با عنوان خانه کعبه، سلول بنیادی در طراحی نیایشگاه های مطلوب روز دوشنبه 15 شهریور ماه از ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

عبدالحمید نقره کار، دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران و مبدع این نظریه بومی اسلامی در حوزه معماری در تشریح آن گفته است: رویکردهای معاصر غربی به عالم و آدم و فلسفه هنر و خلق آثار معماری مبتنی بر مکاتب بشری و بریده از وحی الهی، دچار بحران در معرفت شناسی و شکاکیت و نسبی گرایی در مجموع مباحث علوم انسانی و از جمله معیارهای حسن شناسی و زیبایی شناسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس نهایی ارائه نظریه های جدید در حوزه معماری مساجد برگزار می شود

اجلاس نهایی ارائه نظریه های جدید در حوزه معماری مساجد برگزار می شود