مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1395 ساعت 20:312016-09-03سياسي

عصر امروز صورت گرفت آغاز به کار همایش علمی ـ پژوهشی در 8 حوزه مختلف در سمیرم


دومین همایش علمی پژوهشی با 12 غرفه در حوزه های علوم قرآنی، نجوم، ریاضی و فیزیک، زیست و زندگی، ادبیات و فرهنگ، رباتیک، شیمی و پزشکی عصر امروز در سمیرم آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمیرم، عصر امروز دومین همایش علمی پژوهشی سازمان مردم نهاد دانش گستران فانوس در دبیرستان دخترانه نیرومند افتتاح و آغاز به کار کرد.

این همایش با 12 غرفه در حوزه های علوم قرآنی، نجوم، ریاضی و فیزیک، زیست و زندگی، ادبیات و فرهنگ، رباتیک، شیمی و پزشکی از امروز به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 4 عصر پذیرای بازدید علاقه مندان به عرصه علم و پژوهش است.

سید حیدر قائم مقامی در مراسم افتتاحیه همایش، با اشاره به توانمندی های علمی دانش آموزان و دانشجویان شهرستان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های علمی بسیار خوبی که در سطح شهرستان سمیرم وجود دارد، باید با شناسایی و حمایت از این استعدادها در جهت پیشرفت شهرستان گام برداریم.

وی برگزاری این همایش را گامی برای توسعه سطح فرهنگ علمی شهرستان دانست و گفت: گروه علمی دانش گستران فانوس که 3 سال از فعالیت آن می گذرد با برگزاری برنامه های مختلف از جمله همایش زیست شناسی، رصد ستارگان و نشست های متعدد با مسؤولان شهرستان سعی در ارتقای سطح شهرستان در حوزه های مختلف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز صورت گرفت آغاز به کار همایش علمی ـ پژوهشی در 8 حوزه مختلف در سمیرم

عصر امروز صورت گرفت آغاز به کار همایش علمی ـ پژوهشی در 8 حوزه مختلف در سمیرم