مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1395 ساعت 06:552016-09-04اجتماعي

نقش «مترو» در فرو نشست خیابان های پایتخت


سطح زمین تهران کهنه و قدیمی و فعل و انفعالات زیادی در سطح خاک در طول این سال ها اتفاق افتاده است و شهرداری باید وجب به وجب خاک و کل مسیر حفاری مترو را تحت کنترل قرار دهد - درحالی که نتیجه نهایی پرونده پر سرو صدای شهران هنوز از سوی وزارت دادگستری به اطلاع مردم نرسیده، فرونشست زمین در خیابان پیامبر، پرونده حادثه ستاری را باز می کند.

پرونده ای که تنها 4 روز از زمان بازگشایی آن گذشته، اما در همین چند روزهم توانسته، همه نگاه ها را به سمت مقصری ببرد که در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش بر سر زبان ها افتاده است.

مترو همان متهم دست اولی است که در چند روز اخیراز زبان رییس سازمان مدیریت بحران کشور به عنوان مقصر نهایی حادثه شهران اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ایران، اسماعیل نجار به صراحت اعلام کرده بود که در زمان حادثه شهران بافت خاک از چسبندگی کافی برخوردار نبوده و حفر مترو موجب فروریزش خاک شده است.

اظهار نظری که البته خیلی زود به دقیقه های ساعت نگذشته با واکنش تند درویش، مدیرعامل مترو روبه رو شد، تا جایی که او سخنان نجار را فرافکنی ، سیاسی و غیر کارشناسی خواند.

حتی کار به جایی رسید که نشست زمین در نزدیکی مجتمع تجاری کوروش که در گمانه زنی های اولیه به حفاری تونل متروی تهران ربط داده شده بود، به انکار کشید و برخی سایت های خبری، اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «مترو» در فرو نشست خیابان های پایتخت

نقش «مترو» در فرو نشست خیابان های پایتخت