مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1395 ساعت 11:012016-09-04سياسي

تجلیل از 500 زوج 70 تا 93 ساله تهرانی با نیم قرن زندگی مشترک


نوای عاشقانه نیم قرن زندگی مشترک 500 زن و شوهر تهرانی که 50 تا 75 سال زندگی مشترک و عاشقانه را در کنار یکدیگر سپری کرده اند، در سالن همایش های بین المللی شهیدآوینی فرهنگسرای بهمن نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم همایش "عاشقانه تو را می خوانم2" که با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران ارشد شهرداری، جمعی از هنرمندان کشور و خانواده این زوج های موفق برگزار شد، زوج های 70 تا 93 ساله، پس از نیم قرن، در فضایی متفاوت و همراه با فرزندان و نوه های خود سر سفره عقد نشستند و به یادگار، عکسی ماندگار گرفتند.

در این همایش، حجت الاسلام زائری باتاکید برالگوبرداری اززندگی این پیشکسوتان در زندگی مشترک، خاطرنشان کرد: باید قدر دان خداوند متعال باشیم که ماراجزومحبین حضرت علی (ع) وحضرت زهرا (س) قرارداده و بتوانیم با بهره گیری از رفتار آن بزرگواران بتوانیم در کنار همسر خود زندگی سرشار از عشق و نشاط را شاهد باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: برخی خانواده ها همقفس اند، با همزندگی می کنند، اما دلهایشان باهم نیست، اما برخی دیگر هم نفس اند و اگرهم در کنارهم نباشند این جمله راکه نام این همایش هم هست بهم می گویند: عاشقانه تورامیخوانم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 500 زوج 70 تا 93 ساله تهرانی با نیم قرن زندگی مشترک

تجلیل از 500 زوج 70 تا 93 ساله تهرانی با نیم قرن زندگی مشترک