مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1395 ساعت 12:362016-09-04سياسي

به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان کمیسیون صیانت از آب های سمیرم تشکیل شد


مسؤول انجمن پیام آوران سبز سمیرم گفت: انجمن پیام آوران سبز سمیرم در راستای حفظ و صیانت از آب های شهرستان اقدام به تشکیل کمیسیون صیانت از آب های سمیرم کرد.

- مهدی بهرامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم، با اشاره به بحرانی بودن وضعیت بحران خشکسالی و کمبود آب در شهرستان سمیرم اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از آب های شهرستان و جلوگیری از اجرای طرح های غیر کارشناسی انتقال آب شهرستان، کمیسیون صیانت از آب های سمیرم تشکیل شد.

وی با اعلام شروع فعالیت این کمیسیون به طور رسمی گفت: اولین جلسه این کمیسیون با حضور اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس، نورعلی افشاری نماینده اسبق شهرستان، نمایندگان نظام صنفی کشاورزی، نمایندگان بخش های دناکوه و وردشت و شهر ونک، اعضای انجمن پیام آوران سبز سمیرم و تعدادی دیگر از صاحب نظران در حوزهٔ آب و کشاورزی در محل موزه تنوع زیستی و فرهنگی شهرستان سمیرم برگزار شد.

مسؤول انجمن پیام آوران سبز سمیرم اضافه کرد: در این نشست مشکلات آب منطقه و طرح های انتقال آب مورد نقدوبررسی قرار گرفت.

وی ضمن اعلام دعوت از کارشناسان و صاحب نظران برای حضور در این کمیسیون تصریح کرد: علاقمندان داوطلب برای عضویت در انجمن صیانت از آب های سمیرم عصر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه به موزه تنوع زیستی سمیرم واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان کمیسیون صیانت از آب های سمیرم تشکیل شد

به منظور حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان کمیسیون صیانت از آب های سمیرم تشکیل شد