مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1395 ساعت 09:102016-09-05فرهنگي

نشست «موسیقی؛ ممنوع یا مشروع؟» برگزار می شود


این نشست روز سه شنبه 16 شهریور از ساعت 17 تا 19 در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی پایین تر از میدان ولی عصر(عج)، - ابتدای خیابان دمشق، شماره 9 برگزار می شود و حضور برای عموم در آن آزاد است.

نخستین نشست از سلسله نشست های فقه و موسیقی؛ تقابل یا تعامل با عنوان موسیقی؛ ممنوع یا مشروع؟ با سخنرانی دکتر پیروز ارجمند و حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی ژرفا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در این نشست که از سوی گروه هنر و ادبیات انجمن اندیشه و قلم و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، دکتر پیروز ارجمند موسیقی دان و آهنگ ساز و حجت الاسلام دکتر ابوالقاسم حسینی ژرفا استاد حوزه و پژوهشگر به ایراد سخن خواهد پرداخت.

نشست موسیقی؛ ممنوع یا مشروع روز سه شنبه 16 شهریور از ساعت 17 تا 19 در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی پایین تر از میدان ولی عصر(عج)، ابتدای خیابان دمشق، شماره 9 برگزار می شود و حضور برای عموم در آن آزاد است.

در متن پیش درآمدی که از سوی انجمن اندیشه و قلم برای رسانه ها ارسال شده، آمده است: رشته پُر گره و قصه پرچالش فقه و موسیقی، همانقدر که سر دراز دارد، با تشکیل نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش رخ نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «موسیقی؛ ممنوع یا مشروع؟» برگزار می شود

نشست «موسیقی؛ ممنوع یا مشروع؟» برگزار می شود