مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1395 ساعت 11:112016-09-05سياسي

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایحه هوای پاک در دستور کار مجلس قرار دارد


لایحه هوای پاک در دستور کار مجلس قرار دارد که این لایحه با همکاری نمایندگان به ویژه نمایندگان استان به مجلس ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، معصومه ابتکار صبح امروز در نشست اعضای کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر اراک اظهار داشت: مطالبات به حق مردم در زمینه محیط زیست سالم باید مورد توجه قرار گیرد و برای استان مرکزی باید توسعه پایدار همراه با ملاحظات زیست محیطی همراه باشد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم محیط زیست را به جایگاه اصلی خودش بازگردانده، اولین مصوبه دولت یازدهم مصوبه زیست محیطی و احیا دریاچه ارومیه بود، گام های خوبی برای بحث آسیب های زیست محیطی برداشته شده و در این زمینه دولت یازدهم با جدیت تلاش می کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هیچ موضوعی نمی تواند دولت را از هدف اصلی خود که توجه به محیط زیست است، بازدارد، گفت: ابلاغ سیاست های نظام از طرف مقام معظم رهبری باب جدیدی را برای رویکرد واحد تمام دستگاه ها در حوزه توجه به محیط زیست ایجاد کرده است و امید می رود بتوانیم با یک برنامه ریزی اصولی و رعایت شاخص های زیست محیطی در زمینه رشد و ارتقای کشور گام برداریم.

ابتکار گفت: با همدلی و تلاش هایی که به وجود آمده و همچنین همگرایی خوبی که بین نمایندگان مجلس ایجاد شده اصلاح برنامه آلودگی هوای اراک در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایحه هوای پاک در دستور کار مجلس قرار دارد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایحه هوای پاک در دستور کار مجلس قرار دارد