مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1395 ساعت 11:402016-09-05پزشكي

هشدار در خصوص معرفی داروهای قاچاق به داروخانه ها


رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهایی انسانی ایران، در خصوص معرفی داروهای قاچاق به برخی داروخانه ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس کبریایی زاده در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر سیما افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سالهای اخیر کنترل خوبی در حمایت از صنعت داخلی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته و در بحث واردات دارو هم کنترل ها خوب بوده است اما در ماه های اخیر مواجهیم که برخی داروها به صورت قاچاق حتی در داروخانه ها دیده می شود.

وی گفت: براساس گزارش هایی که از برخی داروخانه های استان ها به ما رسیده است توزیع این داروهای قاچاق با برند اصلی صورت می گیرد در حالی که محتوای آن فرآورده دارویی بسیار خطرناک و سمی است .

کبریایی زاده با اشاره به اینکه داروهای قاچاق در سراسر جهان از زنجیره تامین دارو جمع آوری می شود ، افزود: گزارش های ارسالی حاکی از این است که در برخی استان ها از جمله تهران داروخانه ها مورد ویزیت رسمی شبکه قاچاق قرار می گیرند.

رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: یک زمانی یک زنجیره قاچاق در ناصرخسرو و مراکز و شهرهای خاص دیده می شود اما از این فراتر رفته است و عوامل قاچاقچیان در داروخانه ها حضور می یابند و داروهای خود را معرفی می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص معرفی داروهای قاچاق به داروخانه ها

هشدار در خصوص معرفی داروهای قاچاق به داروخانه ها