مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1395 ساعت 13:402016-09-05اقتصادي

هزار و 343 واحد تولیدیِ کشور در تملک بانکها


هزار و 343 واحد تولیدی به دلیل رکود کاری در تملک بانکها قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مشاور مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی کشور امروز در نشست بررسی واحد های تولیدی تملک شده بانکها در یاسوج گفت: با تأکید فرماندهی اقتصاد مقاومتی و با تشکیل ستادهای ویژه، 182 واحد تملک شده بانکها در 14 استان تعیین تکلیف شد.

کمال الدین پیر موذن با بیان اینکه قرار است با موافقت بانکهای عامل و به منظور ایجاد فرصت های جدید این واحدها مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد افزود:دولت مصمم است تسهیلات ویژه ای را برای بازگرداندن واحد های تولیدی تملک شده تخصیص دهد.

وی ابراز امیدواری کرد 8 طرح از طرح های مشکل دار کهیگلویه و بویراحمد با تعیین تکلیف دوباره به چرخه تولید بازگردند، که این مهم فرصتهای شغلی از دست رفته را در این استان احیا می کند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در سه سال اخیر موانع تولید برای 50 واحد راکد و نیمه راکد در استان رفع و به موجب آن 800 فرصت شغلی از دست رفته احیا شد.

مجید محنایی افزود: سرعت عمل بانکها در تعیین تکلیف وضع موجود و همین طور پرداخت تسهیلاتی که به منظور رونق این واحد ها تصویب شده است می تواند روح تازه ای به تولید در این استان ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 343 واحد تولیدیِ کشور در تملک بانکها

هزار و 343 واحد تولیدیِ کشور در تملک بانکها