مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1395 ساعت 18:202016-09-05سياسي

پویایی مهم ترین شاخص اقتصاد دانش بنیان است


معاون سرپرست امور شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : پویایی مهمترین شاخص اقتصاد دانش بنیان و همگامی با فضای بین المللی است.

- ؛ سعید منجم زاده در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود : باید شرکت های دانش بنیان همواره به این رویکرد نگاهی ویژه داشته باشند.

وی درباره روند تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان افزود: لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال 86 در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و سال 87 در قالب بسته قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

منجم زاده اظهار داشت : فرآیند تصویب این قانون به مدت دو سال و تا سال 89 به طول انجامید سپس آیین نامه اجرایی این قانون سال های 90 و 91 به تصویب رسید و در نهایت کار اجرایی سازی قانون از آذرماه سال 91 و با ابلاغ آیین نامه های اجرایی ذیل قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان آغاز شد.

معاون سرپرست امور شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدف قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان را حمایت از شرکت ها در بازار شدید رقابتی دنیا عنوان کرد و گفت: اصلی ترین هدف این قانون حمایت از شرکت های توانمندتر و کارآمدتر است تا امکان ماندگاری این شرکت ها در فضای رقابتی بیش از گذشته فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی مهم ترین شاخص اقتصاد دانش بنیان است

پویایی مهم ترین شاخص اقتصاد دانش بنیان است