مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 ساعت 10:212016-09-07ورزشي

با هدف حمایت از کودکان کار مسابقه فوتسال کودکان کار در ماسال برگزار می شود


مسابقه فوتسال بین تیم های کودکان کار گیلان و تیم وحدت ماسال با هدف حمایت از کودکان کار در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ماسال، مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان کار گیلان آوای امید پیش از ظهر امروز در نشست این موسسه با اشاره به برگزاری مسابقه فوتسال، اظهار کرد: مسابقه فوتسال بین تیم های کودکان کار گیلان و تیم وحدت ماسال صبح جمعه 19 شهریور در این شهرستان برگزار می شود.

حسین احمددوست، برگزاری مسابقات دوستانه تیم فوتسال کودکان کار را با هدف جلب توجه عموم افراد جامعه به موضوع کودکان کار و حمایت از آنها عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اینگونه برنامه های فرهنگی و ورزشی از آسیب های اجتماعی که کودکان کار و به طور عام جامعه را تهدید می کند، پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری مسابقات مذکور در صدد شناسایی کودکان کار در ماسال هستیم، خاطرنشان کرد: با چنین برنامه هایی کودکان کار شهرستان های مختلف از جمله ماسال را شناسایی و جذب می کنیم و آنها را مورد حمایت های اجتماعی و اقتصادی موسسه قرار می دهیم.

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان کار گیلان آوای امید اضافه کرد: برنامه های خیرخواهانه دیگری مانند مسابقه دوستانه تیم هنرمندان گیلان با قهرمانان ورزشی و کنسرت موسیقی سنتی با هدف حمایت از کودکان کار برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف حمایت از کودکان کار مسابقه فوتسال کودکان کار در ماسال برگزار می شود

با هدف حمایت از کودکان کار مسابقه فوتسال کودکان کار در ماسال برگزار می شود