مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 ساعت 13:262016-09-07حوادث

فرمانده بسیج ناحیه رامسر خبر داد نجات 35 نفر از خطر مرگ در سیل رامسر


فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رامسر از نجات 35 نفر از خطر مرگ در سیل رامسر خبر داد و گفت: 150 نفر از سیل زدگان در این شهرستان نیز به مناطق امن انتقال داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان رامسر، محمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح با توجه به بارندگی شدید و سیلاب در رامسر نیروهای سپاه و گردان های بیت المقدس شهرستان در محورهای اضطراری حضور پیدا کردند و به مردم و شهروندان کمک رسانی داشتند.

وی افزود: نیروهای سپاه به همراه نیروهای امدادی از شهرداری، راهداری، فرماندهی انتظامی و بسیج تعداد بیش از 150 نفر از مسافران و شهروندان را به مناطق امن منتقل کردند و بیش از 35 نفر را از خطر مرگ نیز نجات دادند.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: حدود 30 دستگاه خودرو نیز در محور بلوار معلم توسط نیروهای امدادی سپاه و دیگر نیروهای امدادی از سیلاب بیرون کشیده شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی و ادامه دار بودن بارندگی تا پنج شنبه تمامی نیروهای سپاه و بسیج در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به کمک رسانی در مناطق شهرستان حضور پیدا می کنند.

جعفری در پایان گفت: خودروهای سواری و ترابری سپاه شهرستان نیز برای کمک رسانی به مردم و نیروهای امدادی آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده بسیج ناحیه رامسر خبر داد نجات 35 نفر از خطر مرگ در سیل رامسر

فرمانده بسیج ناحیه رامسر خبر داد نجات 35 نفر از خطر مرگ در سیل رامسر