مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1395 ساعت 11:402016-09-09سياسي

حمایت تمام قد اتحادیه جهانی اهل سنت از پیام رهبر انقلاب


شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی اهل تسنن علمای مقاومت ضمن تجلیل از پیام مقام معظم رهبری خطاب به حجاج بیت الله الحرام ، پیام ایشان را نقد واقعگرایانه شیوه سعودیها در پی قتل عام سال گذشته منا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، پایگاه خبری لبنانی العهد با اعلام این خبر افزود: شیخ ماهر حمود گفت پیام حج امسال امام سید علی خامنه ای، نقدی واقعگرایانه از شیوه حکومت سعودی است.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد : شهادت و گواهی می دهیم این انتقاد به جا و در حد و اندازه فاجعه سال گذشته در منا و در آغازین ساعات روز عید قربان پارسال بود.

شیخ حمود این پرسشها را مطرح کرد که کمیته تحقیق کجاست؟ و به چه چیزی رسیده است؟ علت این ازدحام چه بود؟ چرا دری که باعث این ازدحام شد بسته و سپس به صورت جزیی باز شد؟ آیا به خاطر عبور یک شاهزاده یا به خاطر مسئله دیگری بود؟ چرا جهان اسلام سکوت کرده است ؟ مگر به غیر از این است که تقریباً از همه ملیتهای جهان اسلام قربانی شدند ؟! چرا دیگران ساکت ماندند؟ چرا دولتهای جهان اسلام از شهروندانشان که در این فاجعه جان باختند سئوال نکردند؟ و چرا اجساد بدون آنکه شناسایی شوند دفن شدند و در کانتینرهایی جمع آوری شدند که گویا کالاهای فاسد و با تأسف باید گفت گویا زباله هایی بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد اتحادیه جهانی اهل سنت از پیام رهبر انقلاب

حمایت تمام قد اتحادیه جهانی اهل سنت از پیام رهبر انقلاب