مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1395 ساعت 11:402016-09-09فناوري

جزییات تعرفه تماس موبایلی با سیم کارت اپراتورها


فعالیت همزمان سه اپراتور مجزا در بازار موبایل ایران و تعرفه های مختلف آنها ایجاب می کند مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به بحث اجرای ترابردپذیری شماره های موبایل که به مشترکان این امکان را می دهد که بدون تغییر شماره اپراتور ارائه کننده خدمات خود را تغییر دهند، دانستن تفاوت اپراتورها برای تصمیم گیری بهتر در این زمینه امری اجتناب ناپذیر است.

در این میان یکی از مهم ترین تفاوت ها را شاید بتوان به موضوع تعرفه ها مربوط دانست.

البته طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سقف تعرفه در هر یک از بخش های ارتباطی مشخص شده و در این خصوص باید بر اساس مصوبات عمل کرد اما بر اساس شرایط رقابتی بازار و با توجه به اینکه رگولاتور در نهایت سقف تعرفه را اعلام کرده و این امکان وجود دارد که رقمی کمتر از آن برای ارائه خدمات در نظر گرفته شود، همراه اول، ایرانسل و رایتل هر یک تعرفه خاص خود را اعمال می کنند.

نکته دیگر آنکه حتی در هر یک از اپراتورها نیز تعرفه سیم کارت های دائمی و اعتباری متفاوت بوده و علاوه بر این هزینه هر تماس بسته به درون یا برون شبکه ای بودن آن متغیر است.

تعرفه های مکالمه در همراه اولاما اپراتور اول ارتباطی یا شرکت ارتباطات سیار برای سیم کارت های دائمی خود در بخش مکالمات درون شبکه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعرفه تماس موبایلی با سیم کارت اپراتورها

جزییات تعرفه تماس موبایلی با سیم کارت اپراتورها