مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1395 ساعت 10:112016-09-10اقتصادي

مدیرعامل بانک رفاه: بخشی از منابع مالی صنایع و معادن سیرجان تامین می شود


از مجموعه گهرزمین، مجموعه گل گهر و واحدهایی که امروز در سیرجان بازدید داشتیم، بخشی از منابع مالی مورد نیاز آنها را در قالب سرمایه در گردش یا برای تکمیل طرح های نیمه تمام تأمین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سیرجان، محمدعلی سهمانی صبح امروز در بازدید از واحدهای صنعتی معدنی سیرجان اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی که دارای مشکلات مالی در شهرستان سیرجان هستند در قالب طرح رونق تولید بخشی از مشکلات مالی خود را رفع می کنند سهمانی ادامه داد: برای آشنایی با ظرفیت های اقتصادی این شهرستان و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بازدیدی داشتیم از مجموعه گهرزمین و یک سری از واحدهای مجموعه تولیدی گل گهر و چند واحد تولیدی کوچک و متوسط شهر صنعتی سیرجان که پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف شهرستان شده است.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برای حمایت از تولید داخلی و رونق داخلی و در راستای سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود رونق تولید بانک ها سهم قابل توجهی را در تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و در به ظرفیت رسیدن آنها دارند.

سهمانی بیان داشت: شهرستان سیرجان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی مهم در استان کرمان و در منطقه به حساب می آید و چند 100 واحد تولیدی در این شهرستان فعال است و بخشی از این واحدها عمده مشکلات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک رفاه: بخشی از منابع مالی صنایع و معادن سیرجان تامین می شود

مدیرعامل بانک رفاه: بخشی از منابع مالی صنایع و معادن سیرجان تامین می شود