مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1395 ساعت 15:412016-09-10سياسي

طی پیام های جداگانه ای وزیر اطلاعات به سرلشگر صالحی و شریعتمداری تسلیت گفت


وزیر اطلاعات طی پیام های جداگانه درگذشت همسر فرمانده کل ارتش و همشیره معاون اجرایی رییس جمهور را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی وزیر اطلاعات طی پیام های جداگانه درگذشت همسر فرمانده کل ارتش و همشیره معاون اجرایی رییس جمهور را تسلیت گفت.

پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون برادر ارجمند جناب آقای محمد شریعتمداری معاون محترم اجرایی رییس جمهور سلام علیکم اطلاع از درگذشت همشیره مومنه و محترمه شما باعث تألم و تاثر شد.

این مصیبت را به جنابعالی و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان محترم صبر جزیل و سلامتی روزافزون مسئلت می نمایم.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات همچنین پیام تسلیت وزیر اطلاعات به سرلشگر صالحی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی به شرح زیر است: این پیام بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون امیر سرلشگر صالحی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم خبر درگذشت همسر محترمتان حاجیه خانم شریعتمداری موجب تألم و تاثر گردید.

این مصیبت را به جنابعالی و سایر خانواده معزا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی و برای جنابعالی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی پیام های جداگانه ای وزیر اطلاعات به سرلشگر صالحی و شریعتمداری تسلیت گفت

طی پیام های جداگانه ای وزیر اطلاعات به سرلشگر صالحی و شریعتمداری تسلیت گفت