مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1395 ساعت 13:112016-09-11بين الملل

آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در محور «کبانی»/ درگیری ها شدید است


ارتش سوریه امروز در محور «کبانی» واقع در ریف لاذقیه عملیاتی را علیه تروریست ها آغاز کرده و درگیری ها در این منطقه شدید گزارش شده است.

- ارتش سوریه امروز در محور کبانی واقع در ریف لاذقیه عملیاتی را علیه تروریست ها آغاز کرده و درگیری ها در این منطقه شدید گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن امروز یکشنبه عملیات گسترده ای را در ریف استان لاذقیه آغاز کردند.

منابع خبری سوری اعلام کردند که این عملیات در محور کبانی آغاز شده و درگیری شدیدی میان نیروهای مقاومت و تروریستها در جریان است.

به گفته این منابع، ارتش سوریه محورهای حمله را در ریف لاذقیه گسترش داده تا شامل اکثر جبهه های نبرد از کبانی در شرق شده و به التفاحیه در غرب برسد.

در همین راستا، راتش سوریه طی روزهای گذشته روستای عین القنطره ، ارتفاعات رشا و العویزرات ، مناطق ضهره أبو أسعد و روستای نحشبا و رویسه الکتف را از تروریستها پس گرفت.

بیشتر این مناطق در محور کنسبا-حداده در ریف شمال شرق لاذقیه قرار دارند.

یک فرمانده سوری نیز در این زمینه گفت: نیروهای زمینی در چند محور مستقر شده و از شهرک کنسبا و جبل الحمرات به سوی شماری از مناطق تحت کنترل گروههای مسلح پیشروی کرده و موفق شدند تروریستها را مجبور کنند که به سوی شهرک کبانی و ریف اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در محور «کبانی»/ درگیری ها شدید است

آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در محور «کبانی»/ درگیری ها شدید است