مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1395 ساعت 13:252016-09-11سياسي

حضور فعال انتقال خون ایران در سی و چهارمین کنگره بین المللی انتقال خون


سازمان انتقال خون ایران با ارائه مقالات و دستاوردهای خود در سی و چهارمین کنگره انجمن بین المللی انتقال خون حضوری فعال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون؛ سی و چهارمین کنگره انجمن بین المللی انتقال خون ISBT) 13) تا 18 شهریور مصادف با 3 تا 8 سپتامبر در دوبی برگزار شد.

در این کنگره دکتر علی اکبر پورفتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران، دکتر مهتاب مقصودلو قائم مقام و معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه عالی طب انتقال خون و عضو کارگروه اهدای خونISBT و مصطفی مقدم رییس آزمایشگاه رفرانس ایمونوهماتولوژی سازمان انتقال خون و عضو هیات اجرایی کارگروه ایمونوهماتولوژی و کارگروه خون های نادر ISBT حضور داشتند.

در سی و چهارمین کنگره انجمن بین المللی انتقال خون بیش از 2800 نفر از شخصیت های علمی از 97 کشور جهان شرکت داشتند.

در این کنگره مصطفی مقدم؛ رییس آزمایشگاه رفرانس ایمونوهماتولوژی سازمان انتقال خون و عضو هیات اجرایی کارگروه ایمونوهماتولوژی و کارگروه خون های نادر ISBT سه سخنرانی با عناوین اهمیت الو انتی بادی های مهم از نظر بالینی، ارائه گزارش در کار گروه خون های نادر با عنوان چالش های موجود در تهیه و حمل و نقل و هزینه تهیه یک کیسه خون منجمد و نیز در سخنرانی آخر به اهمیت تأمین خون های نادر برای بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال انتقال خون ایران در سی و چهارمین کنگره بین المللی انتقال خون

حضور فعال انتقال خون ایران در سی و چهارمین کنگره بین المللی انتقال خون