مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1395 ساعت 10:362016-09-12سياسي

امام جمعه بهشهر: مناهای زیادی قربانگاه مسلمانان بیگناه شده است


در تمامی جنایات دست شیطان بزرگ و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی و عمال سعودی خبیث و تکفیری های مزدور آنان به صورت کاملاً آشکار دیده می شود و مناهای زیادی قربانگاه مسلمانان بیگناه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری در آیین عبادی خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: عید قربان روز غلبه بر تمایلات نفسانی، رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان است و مسلمانان باید در عید قربان به خودسازی، تزکیه نفس، مبارزه با امیال شیطانی توجه داشته باشند.

وی افزود: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و نشان دهنده شکوه و عظمت ایمان، نقطه عطف و اوج آزادگی ابراهیم خلیل الله است.

خطیب جمعه بهشهر با اشاره به آیه الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی نور بیان کرد: خداوند می خواهد شما را از ظلمات به دور کند و در این میان پیامبران را مبعوث کرد تا انسان ها را از ظلمات به سمت نور هدایت کنند.

این مسؤول ادامه داد: هدف انبیا این بود مردم را از ظلمت، شرک و نفاق به دور و آنها را به نور ایمان، اعتقاد و آگاهی های دینی هدایت کنند.

جباری با بیان اهمیت اثرات نور و ظلمت بر زندگانی انسان خاطرنشان کرد: هدف عمده کتاب، عترت و اهل بیت (ع) این است که مردم را از تفرقه بیرون و نور، وحدت، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهشهر: مناهای زیادی قربانگاه مسلمانان بیگناه شده است

امام جمعه بهشهر: مناهای زیادی قربانگاه مسلمانان بیگناه شده است