مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1395 ساعت 16:312016-09-14پزشكي

در شهر شعر و فرهنگ و ادب صورت گرفت رونمایی از یک هزار قلیان که گلدان شدند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای برنامه رونمایی از یک هزار قلیان به گلدان، در شهر شعر، ادب و فرهنگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد رضازاده از اجرای برنامه رونمایی از یک هزار قلیان به گلدان، در شهر شعر، ادب و فرهنگ خبر داد و اظهار داشت: در پی آغاز به کار پویش قلیان ها را گلدان کنیم در سطح کشور که با استقبال گروه های مختلف همراه شد، استان فارس نیز با این پویش همگام شده است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان متولی سلامت عمومی، استقبال بسیاری از این پویش داشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، هرکدام به شیوه ای، پیام تبدیل کردن قلیان ها به گلدان را منتشر کردند.

رضازاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی این استان، با تبدیل کردن تعدادی قلیان به گلدان، به شکل نمادین، آن ها را به مسؤولان اداره های فارس اهدا کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی این دانشگاه بابیان اینکه شهرستان مرودشت نیز از شهرستان های پیشرو در این زمینه بوده است، اضافه کرد: مسؤولان سلامت مرودشت نیز چندی پیش با تبدیل کردن 100 قلیان به گلدان طبیعی و اهدای آن به اداره های این شهرستان، زیبایی بیشتری به این پویش بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهر شعر و فرهنگ و ادب صورت گرفت رونمایی از یک هزار قلیان که گلدان شدند

در شهر شعر و فرهنگ و ادب صورت گرفت رونمایی از یک هزار قلیان که گلدان شدند