مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1395 ساعت 10:452016-09-15فرهنگي

فیلم های ایرانی و خارجی در آخرین جمعه تابستان


شبکه های مختلف سیما برای آخر هفته، چندین فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را در ژانرهای متنوع و برای گروه های سنی متفاوت به نمایش در می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سیما، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن عصر طغیان ، رباعی ، مسافر تهران ، تا سرزمین شمالی 1 ، ملاقات ، مرد سرعت ، تا سرزمین شمالی 2 ، جایزه برای بازنده ها نیست ، آقای سریع ، سال خشونت بار ، حکم تیر ، به آهستگی ، انتقام ، اثیری تعطیلات دوست داشتنی1و2 ، انتقام دکتر هالیدی ، افسانه اسپایدر ویک ، هواپیمای محکومین ، میمون های فضایی 1و2 ، عصر یخبندان 4 ، قصه دوچرخه من و بابام ، سریع و خشن 5 ، تعقیب کوبنده ، اسب آبی ، سریع و خشن 6 ، آتشفشان دانته ، خدمتگزار شهر ، در شیراز اتفاق افتاد ، سریع و خشن 7 و برنده و بازنده پنجشنبه و جمعه 25و 26 شهریور ماه از شبکه های سیما روی آنتن می روند.

شبکه یک سیمافیلم سینمایی عصر طغیان به کارگردانی جونگ بین یون، پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جونگ وو ها، وانگ وون کانگ و سونگ مین لی آمده است: در سال 1862 و در اواخر سلسله چوسان در کره، ظلم و ستم فرمانروایان و اشراف، زندگی را برای مردم فقیر و مستمند سخت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های ایرانی و خارجی در آخرین جمعه تابستان

فیلم های ایرانی و خارجی در آخرین جمعه تابستان