مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1395 ساعت 08:412016-09-16بين الملل

هشدار از جنس چینی به امریکا


یک نشریه چینی در واکنش به اظهارات «دالایی لاما» رهبر بوداییان تبت اعلام کرد که آمریکا باید به ماهیت واقعی این فرد پس از اظهارات شوکه کننده اش در دفاع از تروریست های داعش پی ببرد و از حمایت های بی جا از او پرهیز کند.

- یک نشریه چینی در واکنش به اظهارات دالایی لاما رهبر بوداییان تبت اعلام کرد که آمریکا باید به ماهیت واقعی این فرد پس از اظهارات شوکه کننده اش در دفاع از تروریست های داعش پی ببرد و از حمایت های بی جا از او پرهیز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مردم ، ارگان حزب حاکم کمونیست چین روز جمعه نوشت: البته آمریکایی ها همه مسایل را در باره وی می دانند اما انگیزه های پنهانی در دفاع از وی دارند.

نشریه خاطرنشان می کند که آمریکا به عنوان یک ابزار سیاسی از این مهره به ظاهر مذهبی که استقلال خواه و انشعاب طلب است و قصد جدایی تبت از چین را جدا کند، استفاده می کند.

گزارش می افزاید: اظهارات تاسف بار دالایی لاما در همدردی با گروه تروریستی و تکفیری داعش دیگر جای سئوالی درباره نیات پلید وی باقی نمی گذارد و واشنگتن هم باید به حمایت هایش از او پایان دهد.

لاما که به فرانسه سفر کرده است در سخنانی گفت که باید با داعش وارد گفت وگو شد و این تنها راه پایان دادن به خونریزی های سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار از جنس چینی به امریکا

هشدار از جنس چینی به امریکا