مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1395 ساعت 11:012016-09-16اقتصادي

بخشدار سردشت زیدون: جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال ها ترمیم و روکش می شود


جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال ها ترمیم و روکش می شود.

- سید ذبیح الله فرخنده زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: عملیات اجرایی ترمیم و روکش 8 کیلومتر از جاده ارتباطی امیدیه به سمت دیلم موسوم به جاده داربهاره حد فاصل سه راهی تل چگاه علیا تا شهر یکهنه بعد از گذشت 6 سال روکش آسفالت می شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی و با همکاری مهندسی ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت این عملیات آغاز شده است.

بخشدار زیدون ضمن اشاره به اینکه سال ها بود این محور شیار زنی شده بود افزود: با پیگیری بخشداری زیدون و همکاری شرکت مهندسی ساختمان مناطق نفت خیز جنوب با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی ترمیم و روکش آسفالت آن هم اکنون آغاز شده است.

فرخنده زاده ادامه داد: این محور به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی، پر خطر و حادثه خیز همیشه تلفات جانی و مالی زیادی را در بر داشته است.

وی ضمن اشاره به اینکه این محور یک محور ترانزیتی به استان بوشهر و خوزستان و همچنین کهگیلویه و بویراحمد است گفت: بیشترین تلفات جاده ای ما در همین محور به دلیل شیار زنی بوده است.

بخشدار زیدون در پایان تصریح کرد: امید است با تدبیر دولت امید و با همکاری نماینده و فرماندار بهبهان محور سردشت به بهبهان هم تعریض شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار سردشت زیدون: جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال ها ترمیم و روکش می شود

بخشدار سردشت زیدون: جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال ها ترمیم و روکش می شود