مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1395 ساعت 09:402016-09-17سياسي

آمادگی ایران برای انتقال تجربه دوران ریاست بر غیر متعهدها


جنبش عدم تعهد می تواند نقش آفرینی بزرگ، در جهان امروز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، آقای روحانی که برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد روز جمعه وارد جزیره مارگاریتا ونزوئلا شده است؛ در دیدار با "نیکلاس مادورو" رییس جمهوری ونزوئلا با اشاره به روابط دوستانه ایران و ونزوئلا، آغاز ریاست کاراکاس بر جنبش عدم تعهد را تبریک گفت و تصریح کرد که تهران آماده است تجربیات 4 ساله ریاست خود بر این جنبش را در اختیار ونزوئلا قرار دهد.

دکتر روحانی با اشاره به تحولات مهم منطقه ای و بین المللی گفت: جنبش عدم تعهد می تواند نقش آفرینی بزرگ در جهان امروز باشد و اعضا باید با وحدت و همکاری متقابل، منافع جمعی خود را به پیش ببرند.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به موضوع کاهش طولانی مدت بهای نفت و اثرات آن بر اقتصاد بین المللی اظهارداشت: ثبات بازار، قیمت عادلانه و نیز سهم منصفانه تولید کنندگان نفت تضمین کننده منافع پایدار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انرژی است.

دکتر روحانی همچنین با ابراز علاقه مندی ایران برای همکاری در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری با ونزوئلا، فعال شدن کمیسیون مشترک دو کشور را برای پیشبرد طرح ها و برنامه های پیش رو مثبت ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال تجربه دوران ریاست بر غیر متعهدها

آمادگی ایران برای انتقال تجربه دوران ریاست بر غیر متعهدها