مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1395 ساعت 12:112016-09-17سياسي

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان اعلام شد


لیست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ازبکستان، با اعلام اسامی نامزدهای 2 حزب دیگر این کشور یعنی احزاب سوسیال دموکراتیک عدالت و دموکراتیک خلق تکمیل شد.

- اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان اعلام شد لیست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ازبکستان، با اعلام اسامی نامزدهای 2 حزب دیگر این کشور یعنی احزاب سوسیال دموکراتیک عدالت و دموکراتیک خلق تکمیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، با معرفی نریمان عمراف از حزب سوسیال دموکراتیک عدالت و حاتمجان کتمان اف از سوی حزب دموکراتیک خلق ازبکستان، فهرست نامزدهای انتخابات در این کشور نهایی گردید.

اعضای شورای سیاسی حزب سوسیال دموکراتیک عدالت امروز، نریمان عمراف رییس این حزب را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان معرفی کردند.

اعضای حزب دموکراتیک خلق ازبکستان نیز در جلسه امروز خود حاتمجان کتمان اف رییس این حزب را به عنوان نامزد خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور انتخاب نمودند.

روز گذشته نیز اعضای شورای سیاسی حزب لیبرال دموکراتیک ازبکستان، شوکت میرضیایف کفیل فعلی ریاست جمهوری این کشور را به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان اعلام شد

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان اعلام شد