مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1395 ساعت 09:562016-09-18فرهنگي

در سومین روز از هفته فرهنگی سمیرم کارگاه های عکاسی و کاریکاتور در سمیرم برگزار شد


در سومین روز از جشنواره سرزمین هزارچشمه در هفته فرهنگی سمیرم کارگاه های عکاسی و کاریکاتور برگزار با حضور هنرمندان حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

- فاطمه نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم در حاشیه جشنواره سرزمین هزار چشمه از برگزاری کارگاه های هنری عکاسی و کاریکاتور خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه ها با همکاری هنرمندان حوزه هنری اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی های سمیرم در جشنواره سرزمین هزارچشمه برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارگاه عکاسی به صورت آموزشی برای علاقمندان اجرا شد که در پایان شرکت کنندگان با حضور در پارک تقرچه به صورت عملی نکات آموزشی را با گرفتن عکس در طبیعت آن منطقه اجرا کردند.

مسؤول حوزه هنری سمیرم اضافه کرد: کارگاه کاریکاتور نیز با حضور 16 نفر از هنرمندان این رشته از حوزه هنری اصفهان در محل سالن نمایشگاه توانمندی های سمیرم با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست برگزار شد که در پایان کاریکاتورهای هنرمندان در غرفه رفتگران طبیعت سمیرم به نمایش گذاشته شد.

وی هدف از برپایی این کارگاه ها را استعدادیابی در بین افراد و ایجاد محیط رشد و پرورش استعداد های هنری دانست و گفت: در کارگاه ها افراد مستعد شناسایی می شوند که می توان از هنر و استعداد آنان در این رشته ها در زمینه های مختلف استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سومین روز از هفته فرهنگی سمیرم کارگاه های عکاسی و کاریکاتور در سمیرم برگزار شد

در سومین روز از هفته فرهنگی سمیرم کارگاه های عکاسی و کاریکاتور در سمیرم برگزار شد