مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1395 ساعت 11:302016-09-18اقتصادي

چالش های پیش روی «رحم اجاره ای»


ناباروری یکی از مشکلاتی است که این روزها حدود دو میلیون زوج ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند و بنیان برخی از خانواده ها را با تهدید مواجه کرده است؛ - این در حالیست که یکی از راه های درمان ناباروری استفاده از رحم اجاره ای است که کاربرد این روش همواره با چالش هایی روبروست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در باره رحم اجاره ای با تاکید براینکه نباید این موضوع را در کشور رها کنیم گفت: در حال حاضر سازمان بهزیستی را برای بررسی ابعاد سیاستگذاری در موضوع رحم اجاره ای مامور کرده ام.

ربیعی تصریح کرد: بهزیستی موظف است تا ابعاد و عواقب اجتماعی سیاستگذاری در این حوزه را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: برای ورود و سیاستگذاری در مسئله مهمی چون رحم اجاره ای، نیاز است تا پیامدهای اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و قانونی آن به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین ضمن تاکید بر آنکه این مسئله نباید در کشور رها شود گفت: در حال حاضر بهزیستی مسئول رسیدگی به ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و حقوقی این موضوع در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو اعلام ربیعی در خصوص ماموریت محول شده به سازمان بهزیستی کشور برای بررسی ابعاد رحم اجاره ای ؛ رییس سازمان بهزیستی کشور به ایسنا گفت: این مسئله در حال حاضر به حوزه فرهنگی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیش روی «رحم اجاره ای»

چالش های پیش روی «رحم اجاره ای»