مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1395 ساعت 10:412016-09-19ورزشي

با پایان رقابت در 10 وزن برترین های تکواندو پسران خردسال قم معرفی شدند


رقابت استعدادهای آینده دار تکواندو قهرمانی پسران استان قم در رده سنی خردسالان با معرفی افراد برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، بعد از اینکه مسابقات تکواندو قهرمانی پسران استان قم از سوی هیأت تکواندو به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم و یادبود شهدای گرانقدر هفته دفاع مقدس به انجام رسید، با حضور چهره های نخبه و مستعد این رشته مسابقات بخش پسران نیز در در 10 وزن برگزار شد.

هیأت تکواندو استان قم از برگزاری این مسابقات به ندبال شناخت استعدادهای این رشته ورزشی در رده سنی خردسالان بود و به همین منظور اقدام به برگزاری مسابقات استانی کرد و این پیکارها با حضور تکواندوکاران آینده دار باشگاه های مختلف در خانه تکواندو قم به انجام رسید.

پیکارهای قهرمانی تکواندو پسران قم ویژه متولدین یازدهم دی ماه سال 1383 تا دهم دی ماه سال 1386 به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر در اوزان منهای 24، 26، 28، 30، 32، 34، 36، 38، 40 و به اضافه 40 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان پیکارهای قهرمانی رده سنی خردسالان قم، نفرات برتر اوزان مختلف در حالی معرفی شدند که در وزن منهای 24 کیلوگرم دیدار نهایی بین امیررضا توکلی و حسین رضازاده برگزار شد و با قهرمانی توکلی به پایان رسید، ضمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان رقابت در 10 وزن برترین های تکواندو پسران خردسال قم معرفی شدند

با پایان رقابت در 10 وزن برترین های تکواندو پسران خردسال قم معرفی شدند